trade@nordis.com.pl, office@nordis.com.pl tel. 68 324 26 91
Lody Warzywa i owoce Dania gotowe Linia Kids

Media o nas

Data dodania: 22.11.2013

W poszukiwaniu nowego produktu

Biznes.Onet.pl, Biznes.pl

Tomasz Meller, prezes mrożonkowej grupy Nordis, zauważa, że w jego branży przed wprowadzeniem na rynek innowacji odstraszają pomyłki rynkowe wynikające z założenia, że w Polsce ludzie będą jedli te same produkty mrożone co na Zachodzie, np. ziemniaki zapiekane z serem czy krążki cebulowe. - Zresztą podobnie jest z produktami ze Wschodu. Mrożone pieczarki, bardzo popularne w Rosji, w Polsce kompletnie nie znajdują nabywców. Ale to właśnie dlatego należy cały czas wprowadzać nowe produkty, sprawdzać reakcje klientów, próbować nowych smaków i budować pozytywne nastawienie konsumentów do mrożonek - dodaje.

Przeczytaj cały artykuł w Biznes.Onet.pl

Przeczytaj cały artykuł w Biznes.pl

< Powrót